reklama

Keď Slnko svieti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď Slnko svieti

Ono ma to určite lieči

keď viem, že život je môj a nie niečí

mám ho pevne vo svojich rukách

a už nič nesvedčí o mojich mukách

Keď slnko nado mnou silno svieti

a vonku na dvore veselo štebotajú deti

mám pocit, že život by nemohol byť lepší

a všetko mojej pravde svedčí

Vtedy cítim, že už nič nestrácam

a svoju daň životu už nesplácam

vtedy svet moju hlavu pohládza

a ja zo svojho úkrytu vychádzam

Vtedy viem, že žiť sa mi oplatí

a už nič moje sa mi nestratí

vtedy sa vstupné do môjho života už neplatí

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

tak príď, kto sa tu nestratí

Keď slnko nado mnou silno svieti

a vonku na dvore veselo štebotajú deti

mám pocit, že život by už nemohol byť lepší

a všetko mojej pravde svedčí

Michaela Obertová

Michaela Obertová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písanie je terapiou pre dušu. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu